Pierwszy wpis po przeniesieniu

Witam starych i nowych bywalców mojego bloga. Tym, którzy trafili tutaj przypadkowo i nie wiedzą czego dotyczy blog, szybko tłumaczę. Zajmuję się hobbistycznie kolekcjonowaniem pamiątek, a szczególnie odznak, zdobywanych dzięki korespondencji pocztowej z klubami piłkarskimi czy to polskimi, czy europejskimi. Pisząc tylko o klubach dokonałem małego uproszczenia, ponieważ w ten sposób pamiątki zdobywa się również od federacji sportowych, czy też przedstawicieli lig krajowych.

Z racji tego, iż obecnie trwa przerwa między sezonowa postanowiłem wstrzymać do połowy sierpnia wysyłanie listów do świata piłki nożnej, a jedynie sprawdzić, czy w ten sam sposób można zdobyć pamiątki dotyczące mojego drugiego hobby czyli lotnictwa. Jeśli kogoś zainteresowałby rezultat z wysłania 10 listów do tejże branży oczywiście będę informował.

W ciągu najbliższych dni umieszczę zdjęcia wszystkich kolekcjonerskich zdobyczy, które udało mi się otrzymać w czasie mojej blogowej absencji, wywołanej po trochu studenckim czerwcem oraz (z ważniejszego powodu) śledzeniem Koko Euro 2012.

3 thoughts on “Pierwszy wpis po przeniesieniu

  1. cześć ,co należy napisać i w jakiej formie do danej federacji piłkarskiej czy do fify .prosze o pomoc i podpowiedz =)

  2. Kulikos, szukając w Google znajdziesz mnóstwo wzorów takich listów, wykaż trochę inicjatywy:) Jeśli znasz angielski przynajmniej w stopniu umiarkowanym to możesz spróbować sam napisać taki list. Piszesz o tym, że jesteś kibicem piłkarskim/danej drużyny, kolekcjonerem i zwracasz się z uprzejmą prośbą o wysłanie pamiątek, życzysz sukcesów, itp. List musi być grzecznościowy, a nie na zasadzie „proszę o wysłanie mi takich i takich pamiątek, pozdrawiam”.

Skomentuj

