Poza tematem, ale dla ciekawych.

Wysyłanie listów do klubów wznawiam na początku sierpnia. Dziś otrzymałem dwie przesyłki, ale jako że poza sportowym tematem (bo dotyczą mojej drugiej pasji, czyli lotnictwa) nie trudziłem się na robienie im zdjęć. Napiszę tylko, że odpisy dostałem od Polskich Portów Lotniczych oraz niemieckiej firmy produkującej modele m.in. samolotów – Herpa.

Od PPL otrzymałem:

– roczny raport 2010 z funkcjonowania polskich lotnisk (w wersji książkowej a także w postaci prezentacji zapisanej na fajnie wykonanym urządzeniu USB przypominającym kartę kredytową z metaliczną obudową – jest tam 100 MB wolnego miejsca więc można to traktować jako mały pendrive:) )

– smycz

Natomiast od Herpy otrzymałem:

– trzy katalogi z modelami na rok 2012

– wycinanki dla dzieci

– 5 baloników firmowych

– 2 długopisy firmowe

Dodam, iż obydwa odpisy przyszły po 10 dniach od wysłania listów.

Dziś zupełnie poza tematem, ale wybaczcie mi, z pamiątkami sportowymi wracam niebawem.

3 thoughts on “Poza tematem, ale dla ciekawych.

Skomentuj

