Lufthansa

Lufthansa

Uwierzycie co można dostać jako gadżet od linii lotniczej? Szczególnie dla pasjonata lotnictwa taki prezent jest czymś nieocenionym, postanowiłem zatem się podzielić moim szczęściem z Wami, choć zdobycz ta w najmniejszym stopniu sportu nie dotyczy. W piątek otrzymałem model najnowszego Boeinga 747-800 oczywiście w malowaniu Lufthansy w skali 1:200. Jak duże było moje zdziwienie, kiedy obudził mnie rano kurier UPSu, a przecież żadnych online’owych zakupów ostatnio nie uskuteczniałem… Dla porównania napiszę, że LOT wysyła pocztówki, Lotnisko Chopina smycz i trochę materiałów do poczytania, to samo Muzeum Lotnictwa w Krakowie.

************************************************************************************************

Czas oczekiwania: 28 dni

2 thoughts on “Lufthansa

Skomentuj

