Izrael Federacja Paraolimpijska, USA sport

Dzisiaj otrzymałem dwie zaskakujące paczki. Pierwszą, którą otworzyłem była z Izraela od Paraolimpijskiego Komitetu (mój brat zbiera piny Komitetów, a ja mu staram się pomagać w kolekcji) w środku koperty 2 breloki całkiem fajne =), w drugiej  paczce A4 i potem troszkę mniejszej kopercie były 2 suuper piny (takich nigdzie nie widziałem i takiej wielkości) i mała karteczka z napisem „USA Sport General” Zdjęcia breloków i pinów pod spodem :). Dodam jeszcze, że na Izrael czekałem z bratem około 65 dni, a na USA blisko prawie rok, bo pamiętam, że coś w lutego wysyłałem mail.Obrazek

 

ObrazekObrazek

 

Skomentuj

