FC Basel oraz Chelsea Londyn

Trochę musiałem się naczekać, aby dostać kolejne odznaki =), ale warto było, gdyż nauczyciele wraz z paru kolegami załatwili mi pin właśnie z Chelsea oraz poprzednio z Schalke, a z FC Basel dostałem listownie + autograf Alexandra Frei’a, któremu podarowałem mojemu choremu koledze :)

Foto pod spodem

Obrazek

Obrazek

P.S jeżeli ktoś poszukuje pinów Komitetów Olimpijskich i chciałby się wymienić proszę kontakt do mnie, gdyż mój brat czeka na wszelkiego rodzaju zainteresowanie z waszej strony, aby się powymieniać :)

4 thoughts on “FC Basel oraz Chelsea Londyn

  1. Jego kolekcja jest „uboga”, bo ma raptem 10 takich pinów, lecz widać w nim zapał, iż próbuje zdobyć ich więcej. W swojej kolekcji ma:
    Polska Komitet Olimpijski
    Katar Komitet Olimpijski (2x)
    Szwecja Londyn 2012
    Liechtenstein Londyn 2012 i Komitet Olimpijski (2x)
    Finlandia Komitet Olimpijski
    Irlandia Komitet Olimpijski
    Szwajcaria Komitet Olimpijski

    Póki co, ma te co podwójne na wymianę (czyli Katar,Liechtenstein), a i prosi, abyś swój spis napisał i co Ty masz na wymianę.

    Co do zdjęć to brat preferuje maila.

    • A co chciałbyś w zamian? (bo brat ma na wymianę Polski Komitet Olimpijski i Liechtenstein), brat proponuje za tą Włoską odznakę jeden z tych 2 do wyboru :)
      Proszę napisz maila, aby brat mógł się „lepiej” skontaktować niż przez te komentarze.
      Pozdro

Skomentuj

